Ett par bilder från en mycket skön & frostig promenad med mina älskade hjärtan Eddie, Lottie & Izzi. Både jag & hundarna njöt till fullo av årets första riktigt kalla men vackra dag. 🙂
24 Oktober ögonlyste vi tjejerna Lottie & Izzi på Husdjurshälsan för Eva Gustavsson, och deras resultat var strålande – Utan Anmärkning (UA). Detta är vi tacksamma för 🙂 då vi planerar valpar efter tjejerna 2021.
Vilken dag! Hade anmält Izzi till en inofficiell utställning på Byrackans Hundklubb utanför Borås idag, lördag. Men då vädret skulle bli jättedåligt så tvekade jag. I sista sekund så bestämde jag mig för att åka och hundarna & Magnus hängde med. Det ångrar jag...
En härlig och vacker vårhelg i Varberg och Apelvikens Camping tillsammans med våra vänner Linda & Patrik som har Nilla ifrån oss. Titta och njut, klicka på bilderna för att se dem i större. De fyra sista bilderna är på Nilla. 🙂
En mycket mysig dag tillsammans med godingarna <3 Rasmus och Bosse med mattar & husse. Tack för att ni kom förbi och myste med en stolt uppfödare till dessa fina grabbar. 🙂 Det uppskattas enormt skall ni veta!